?W końcu pomyślałam sobie: Kobieto, do lekarza! I poszłam? – takimi słowami w spocie edukacyjnym kampanii ?CoreWellness – wewnętrzna siła? Małgorzata Kalicińska, znana pisarka, autorka m.in. sagi ?Dom nad rozlewiskiem?, przekonuje Polki, że o dolegliwości nietrzymania moczu (NTM) warto rozmawiać.
W ramach kampanii edukacyjnej ?CoreWellness ? wewnętrzna siła? skierowanej do osób z dolegliwością nietrzymania moczu i do osób, u których w przyszłości może pojawić się ten problem, powstał spot, który ma zachęcić Polki do rozmowy o swoich problemach zdrowotnych. Projekt ma także zwrócić uwagę kobiet na powszechność NTM, a zarazem uświadomić je, że jest to dolegliwość, z którą można sobie poradzić bez konieczności rezygnacji z aktywnego trybu życia. W przedsięwzięciu zgodziła się wziąć udział znana pisarka i ambasadorka kampanii ?CoreWellness ? wewnętrzna siła?, Małgorzata Kalicińska, by na własnym przykładzie pokazać Polkom, jak zawalczyć o swoje zdrowie i komfort.